Am fost și noi ca ei și știm ce ne-ar fi plăcut să vedem când am ales FJSC.

Cine sunt EI?

 Sunt cei cărora ne adresăm. Mai exact, targetul:

  • elevii de liceu din clasele terminale (clasele a XI-a și a XII-a)  care s-au implicat în organizarea evenimentelor (ex. Balul Bobocilor, Parada Elevilor), care au făcut parte din echipele de teatru, care au fost în redacția revistei școlii sau care au făcut parte din Consiliul Elevilor
  • elevii olimpici la discipline precum Limba și Literatura Română sau Științele Sociale (psihologie, sociologie).

 

Orice brand are și concurență, motiv pentru care este necesar să o cunoaștem foarte bine și să știm împotriva cui „luptăm”.

 

Cine sunt competitorii?

  • Facultatea de Comunicare și Relații Publice (SNSPA) – specializările Comunicare și Relații Publice + Publicitate
  • Facultatea de Marketing (Academia de Studii Economice)
  • Facultatea de Litere (Universitatea din București) – Departamentul Științe ale Comunicării
  • Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării (Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj) – specializările Comunicare, Relații Publice și Publicitate + Publicitate
  • Facultatea de Jurnalism (Universitatea Alexandru Ioan Cuza, Iași)
  • Facultatea de Jurnalism, Psihologie și Științe ale Educației (Universitatea Hyperion) – Departamentul de Jurnalism

 

În ce fel este similar brandul nostru cu alte branduri?

  • specializările
  • profesori practicieni
  • materiale didactice comune
  • aparatură specializată (ex. camere de filmat, microfoane, computere)
  • site-ul facultății
  • posibilitatea de a obține o bursă Erasmus

 

În ce fel este diferit brandul nostru față de alte branduri?

Chiar dacă facultățile par la fel în mintea consumatorului, există câteva elemente prin care FJSC se diferențiază:

  • notorietatea profesorilor
  • oportunitatea de a studia cursuri cumpărate de la Harvard
  • modul în care sunt percepuți absolvenții FJSC de către angajatorii din domeniu
  • caravana FJSC (modalitatea de a promova facultatea și în alte zone ale țării)
  • efectuarea unui stagiu de practică obligatoriu încă din primul an (asigurat de profesorii coordonatori)
  • oferirea de consultații gratuite de către profesori pentru examenul de admitere (prin intermediul grupului de Facebook  special creat)

 

Până acum ne-am dat seama ce loc ocupă FJSC în mintea consumatorului, dar pentru ca o repoziționare de brand să fie eficientă trebuie să aducem și o SCHIMBARE. Iată la ce ne-am gândit noi:

  • Schimbarea interfeței site-ului facultății – trebuie să fie mai creativ, mai accesibil și mai interactiv.

captura

  • Regândirea programului „Ziua Porților Deschise” (organizarea unor workshop-uri interactive, de tipul Fii pentru o zi PR, jurnalist sau publicitar! ), a simulării examenului de admitere (trebuie să fie mai bine organizat, iar elevii să primească un feedback direct, pentru că viitorii studenți vor note pentru a-și afla nivelul) și a logo-ului (din care să reiasă clar specializările facultății).
Advertisements